Cold

Godkväll! Jag har haft en riktigt bra helg, därför har det varit väldigt dålig update..
I fredags var Frida här och myste med mig, senare på kvällen fick besök av min fina
kusin och Adam, jättemysigt. Dock blev det en väldigt sen kväll, men det var det
väl värt! Jobbade lördagen och sedan bar till av till Karlsboda för att fira min fasters
karl, det var hur kul som helst att träffa mina kusiner, blev mycket prat och var inte
hemma förrens sent.

Idag har jag jobbat tolv till fyra, det gick hur bra som helst och mycket folk var det
också, hur kul som helst. Nu ska jag ta en rejäl dusch och scruba av mig allt skit och
fixa och dona lite, sedan blir det mys med mina föräldrar såhär på första advent. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0