Galen helg

Dålig update under helgen, men kände att jag behövde njuta den sista delen av lovet.
I fredags behövde jag och Maria träffas och snacka lite skit, och hur gör man inte det
bättre om man inte gör det över en drink och en galen utgång. herregud vilken kväll!
Vaknade upp hos kära syster lite lagom sliten..

Lördagen spenderades först hemma då vi fick besök av min faster och hennes karl.
Jag tänkte först stanna hemma på en lugn hemma kväll, men det slutade med att jag
följde med några sköna brudar på maskerad. Det var nog längesen jag skrattade så
mycket och hade det SÅ galet kul. Just nu känner jag att det inte spelar nog roll hur
jag mår, eftersom allting va SÅ jävla värt det. Bilder från igår och i onsdags kommer!


Jag och Maria år 2008?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0