Inte världens bästa start på år 2011

Mitt år har inte precis börjat sådär superbra om man säger, någon dag efter nyår
blev jag magsjuk och bara låg i fosterställning i tre dagar, sen när jag väl blev frisk
så är jag sjuk nu igen, men denna gång i feber, hosta och en rejäl förkylning. Är det
friskt eller? Skulle inte tro det!

Imorgon börjar skolan, en jävla termin kvar, sen är äntligen den skiten över också.
Så nu ska jag ge allt jag har så jag klarar allt innan jag går ut. Annars senare ikväll
kommer min fina vän förbi för lite tjejkväll och allt var det innebär, det kanske är
precis vad jag behöver just nu? Ja, jag tror faktiskt det.. ♥


Såhär känner jag mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0