Söndag

Grym helg må jag allt säga att jag har haft. I fredags var det först skolan, sedan drog
jag hem för att fixa mig lite grann, sedan bar det av till min älskade syster för lite
förkrök. Därefter åkte jag ner mot stan för att möta upp mina partytjejer, där vi skulle
sätta oss och ta en drink på redroom, av någon konstig anledning blev vi kvar där tills
vi kände för att gå och äta lite, efter den trevliga matstuden på donken drog jag och
Simon hem till världens bästa vän!

Vaknade upp aldeless för tidigt på lördagen, åkte hem från min fina vän, somnade på
en gång. Vaknade några timmar senare, hoppade in i en dusch och sedan blev det en
lång och kall promenad med kusin vitamin, fanns mycket att prata om. Därefter fick
pappa skjusta in mig till stan för en myskväll, det var nog precis vad jag behövde! :)

Idag vaknade jag upp på ett bra sätt och en bra sida, tog mig till mormor och morfar
där det bjöds på lite fika och mycket skratt och prat. Därefter åkte jag hem la mig i
ett varmt bad i cirka en timma och nu sitter jag här och ska göra klart ett arbete till
skolan. Ge mig ork! Blir nog en hel del pauser och sådant idag, solsidan börjar även
ikväll och det kan jag bara inte missa. Pluggdags nu, inte långt kvar nu, håller uut!


Kommentarer
Postat av: MADDE!

Du är så himla duktig!

Tänk att du snart tar studenten och sen har du fri vilja att göra precis VAD du vill. Nu är det inte långt kvar så se till att kämpa och ge 500%, det kommer göra dig gott för resten av ditt liv eftersom dina betyg har betydelse för vad du än väljer att göra med din framtid. TA VARA PÅ DET!



Puss till världens finaste och bästa lillasyster. Jag älskar dig så!

2011-01-17 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0